اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۳۵:۰۰
اذان ظهر ۱۲:۰۲:۱۱
اذان مغرب ۱۹:۱۲:۲۰
طلوع آفتاب ۰۵:۰۹:۵۷
غروب آفتاب ۱۸:۵۲:۵۲
نیمه شب ۲۳:۱۴:۲۶
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۴
رادیو فردا در هفته‌ای که گذشت

اعتراف یک صهیونیست به شکست رادیو فردا/سوء‌استفاده از حادثه پشت‌صحنه معراجی‌ها

رادیو فردا، خبر وقوع انفجار در پشت‌ صحنه مجموعه معراجی‌ها را دستاویزی برای سیاه‌نمایی علیه وضعیت کشورمان قرار داد.

 اعتراف یک صهیونیست به شکست رادیو فردا/سوء‌استفاده از حادثه پشت‌صحنه معراجی‌ها

به گزارش « سراج24 »،‌ سایت رادیو دیروز نوشت: رادیو فردا،همانند تمامی روزها و لحظه های عمرش، در طول یک هفته ی اخیر نیز، نقش مجری اوامر دشمنان حقیقت را به خوبی هر چه تمام تر ایفا نمود و تا توانست در گزارشات متعددش، تلاش کرد تا حقایق جاری در جهان و بخصوص آن بخش از حقایقی که به جمهوری اسلامی ایران مربوط می شود را آن طور که سیا می پسندد نشان دهد تا با هر چه بیشتر واقعی جلوه دادن توهّمات، بخش بیشتری از بودجه های تخصیص داده شده را جذب نماید!

مجله ی هفتگی «رادیو فردا در هفته ای که گذشت!» در سومین شماره ی  خود، طبق روال قسمت های پیشین، سعی دارد تا مهمترین دروغ های رادیو فردا در طول یک هفته ی گذشته و همچنین، حقایق مربوط به این دروغ ها را مطرح سازد تا مخاطبین حوزه ی رسانه، با مقایسه ی این دو، با روند دشمنی اش آشنا شده و تا حد توانِ رادیو دیروز، به اهداف پشت پرده ی گزارشاتش پی برند.

تلاش رادیو فردا برای اثبات این توهّم غرب که آثار تحریم ها ایران اسلامی را به پای میز مذاکرات کشانده است و بازتاب جهت دار فرمایشات رهبری معظم ایران اسلامی در جمع مردم قم، انتشار آگهی استخدام جاسوس برای رژیم غاصب صهیونیستی، اعتراف به شکست در برابر ایران اسلامی از زبان یک صهیونیست، سوءاستفاده از حادثه ی تأسف بار انفجار در جریان ساخت مجموعه ی "معراجی ها"، وارونه نشان دادن وضعیت مسیحیان در ایران اسلامی، بهره برداری از اظهارات علی مطهری برای دفاع از فتنه گران، پرداختن بیش از حد به مسأله ایجاد مزاحمت برای مداح اهل بیت (ع) و دلسوز نشان دادن آمریکا برای پایان فعالیت تروریست ها، موضوعات سومین شماره از این مجله ی هفتگی هستند که رادیو دیروز به مخاطبین عزیز عرضه نموده است.

 

* توجیه رفتار اشتباه غرب بر خلاف توافقات ژنو

رادیو فردا در طول این هفته، بارها در گزارشاتی تلاش نمود تا عدم موفقیت احتمالی توافق نامه ی هسته ای ژنو را متوجه ایران نموده و غرب را پایبند به این توافق نشان دهد که در یکی از این گزارشات، با پرداختن به حمایت بیش از پنجاه سناتور آمریکایی از پیش نویس طرحی برای اعمال تحریم های بیش تر علیه ایران اسلامی، سعی نمود ضمن توجیه این رفتار ،اقدامات خود سرانه آمریکا را کاملا در راستای توافق ژنو نشان دهد.

رادیوفردا ضمن اعلام این که هدف طرح، اجرای تحریم در صورت نقض توافق نامه ژنو از طرف ایران و یا نرسیدن به توافقات در مدت زمان شش ماه است، می آورد: «این طرح، "ایران بدون سلاح هسته ای" نام دارد و خبرگزاری رویترز از قول دستیار یکی از نمایندگان سنای آمریکا می گوید دو سناتور دیگر نیز به جمع 54 حامی تحریم های بیشتر اضافه شده اند ...»!

اما گذشته از تمامی پشت پرده های این طرح، باید از نمایندگان سنای آمریکا و رادیوی تحت امرشان پرسید که حتی اگر این حقیقت که ایران اسلامی ماهیتاً با سلاح اتمی در تضاد است و هیچ گاه به دنبال ساخت این نوع تسلیحات نبوده، نیست و نخواهد بود، را نیز نادیده بگیریم، آیا با ایران بدون سلاح هسته ای، دنیا رنگ آرامش را خواهد دید؟! آیا تا امروز که ایران مطمئناً هیچ گونه سلاح اتمی نداشته است، دنیا رنگ آرامش را دیده است؟! آیا با ایران بدون سلاح هسته ای، انبارهای مملو از کلاهک های اتمی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ... دیگر برای جهان خطر ساز نخواهد بود؟! براستی بمباران اتمی ژاپن توسط طراحان " ایران بدون سلاح هسته ای" چگونه تفسیر می شود !

رادیوفردا در همین راستا و در گزارشی دیگر نیز توسعه ی سانتریفیوژهای ایران را مانعی بر سر مذاکرات دانسته و با بازتاب جهت دار اظهارات علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مورد تولید و نصب سانتریفیوژهای نسل دوم توسط محققان ایرانی، تأکید می کند که: «بر اساس توافق نامه ژنو، ایران مجاز است تا به تحقیق و توسعه (سانتریفیوژها) دست بزند، اما اجازه ندارد سانتریفیوژهای تازه ای نصب کند ...»!

در حالی که بر اساس گفته های علی اکبر صالحی، با وجود قدرت محققان کشورمان برای تولید و نصب سانتریفیوژهای نسل دوم، در مورد سانتریفیوژهای نسل دومی که قبلا نصب شده اند، بر اساس توافقات ژنو، گاز UF6 به آن ها تزریق نمی شود و از این پس نیز سانتریفیوژ جدیدی نصب نخواهد شد.

 

* تلاش برای تحریف سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم

رادیو فردا در طول هفته ی گذشته در گزارشی، با بازتاب جهت دار سخنان نوزدهم دی ماه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم، تلاش نمود تا ایران را بی علاقه به موفقیت مذاکرات هسته ژنو نشان داده و ادعاهای مطرح شده در گزارشات قبلی خود را توجیه نماید.

رادیوفردا چنین گزارش می دهد: "رهبر جمهوری اسلامی، بار دیگر آمریکا را به دشمنی با ایران متهم کرد و گفت که در مذاکرات هسته ای اخیر میان ایران و گروه 1+5، این دشمنی آشکار شد ...» و در ادامه نیز تأکید می کند: "مقامات آمریکا می گویند که تحریم های سخت این کشور به همراه غرب، ایران را پای میز مذاکره کشانده است، چنان چه رهبران جمهوری اسلامی نیز به فشار شدید تحریم ها اذعان داشته اند ...»!

در صورتی که نگاهی کوتاه به سخنان رهبری فرزانه انقلاب در جمع مردم قم، همه ی حقایق را شفاف می سازد و همان طور که ایشان می فرمایند " امروز شما ملاحظه میکنید دشمنان ما - که البتّه همیشه ملّت ایران را بد شناختند و نشناختند، همیشه دچار این اشتباه بودند، الان هم همین اشتباه را دارند میکنند؛ ملّت ما را نمی‌شناسند، کشور ما را نمیشناسند - خیال میکنند که به‌خاطر فشار تحریم و محاصره‌ى اقتصادى، ملّت دستهایش را در مقابل آنها بالا برده و تسلیم شده؛ نه آقا، اشتباه میکنید. این ملّت، ملّتى که دستهایش را به علامت تسلیم بالا ببرد نیست. در شرایطى سخت‌تر از این هم‌، این ملّت تسلیم نشده است. یک نمونه‌ى واضحِ روشن غیرقابل انکار هشت سال جنگ تحمیلى است".

مقام معظم رهبری در ادامه ی فرمایشات خود، با اشاره به حمایت های همه جانبه ی کشورهای مختلف جهان از رژیم بعثی عراق در حمله به ایران اسلامی و شکست آنان در برابر اراده ملت ایران و عقب نشینی دشمنان در اثر ایستادگی مردم، تأکید نمودند که:"این اشتباه آنها را ملّت ایران به هم خواهند زد؛ اینکه خیال میکنند، میگویند ما تحریم کردیم، ایران مجبور شد بیاید پاى میز مذاکره، نه، [این‌طور نیست‌]. ما قبلاً هم اعلان کردیم، قبل از این حرفها هم ما گفتیم که نظام جمهورى اسلامى درباره‌ى موضوعات خاصّى که مصلحت بداند، با این شیطان براى رفع شرّ او و براى حلّ مشکل، مذاکره میکند؛ معناى این آن نیست که این ملّت مستأصل شده است، ابداً."

برای اثبات دشمنی های آمریکا با ایران و اسلام نیز همانطور که رهبر معظم انقلاب در همین دیدار خود می فرمایند، فقط کافی است که به رفتار و حرف ها و لحن آنان نگاه کرد تا همه چیز مشخص شود.

 

* آگهی استخدام جاسوس فارسی زبان برای رژیم صهیونیستی در رادیو فردا

یکی از اقدامات جالب رادیو فردا در طول یک هفته ی اخیر، انتشار آگهی تبلیغاتی استخدام فارسی زبانان در مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی، در پوشش یک گزارش خبری بود.

رادیوفردا با اعلام این که "نیروهای امنیتی اسرائیل «شمار زیادی» فارسی زبان جذب می کنند"، دلیل این اتفاق را ادامه ی خطر هسته ای ایران برای این رژیم و نیازشان برای آگاهی از تمامی جزئیات در مورد ایران برای دفاع از خود در برابر خطر کشورمان عنوان نمود!

سوال اساسی اینست که آیا استفاده ی صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای آن هم در راستای ان.پی.تی خطر است، یا ترور دانشمندان هسته ای توسط سرویس های جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی؟!

این گزارش و یا به عبارت بهتر، این آگهی جذب جاسوس، به خوبی پرده از دشمنی های این رژیم غاصب با ایران اسلامی بر می دارد و ثابت می کند که نفرت ملت ایران از صهیونیست ها بی دلیل نبوده و نیست.

 

* بهره برداری رادیو فردا از اظهارات علی مطهری، به نفع فتنه گران

سوءاستفاده ی آشکار رادیوفردا از اظهارات اخیر علی مطهری، نماینده ی پر حاشیه ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، موضوع دیگر مجله هفتگی رادیودیروز است. رادیوفردا با پرداختن به این موضوع  تلاش نمود تا به دفاع همیشگی از فتنه گران ادامه داده و رفتار وقیحانه و ناپسند آنان در جریان قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 را توجیه نماید.

رادیو فردا با بازتاب سخنان علی مطهری و با تأکید بر این که "اعتقاد به تقلب در انتخابات فتنه گری نیست"، به نقل از وی می آورد:"حتی ممکن است کسی امروز معتقد باشد تقلب شده است، این به معنای فتنه گر بودن آن فرد نیست، بلکه نظرش این است ..."!

حمله به حماسه ی مردمی نهم دی ماه و پخش تصاویر مربوط به آن از طریق صدا و سیما و زیر سوال بردن درستی مطالب منتشر شده در مجموعه ی نه جلدی "فتنه 88" که دایرة المعارفی برای وقایع آن سال است نیز از دیگر بهره برداری های این رسانه نما از اظهارات علی مطهری بود.

اما آنقدر ما درباره ی حقیقت اقدامات فتنه گران گفته ایم و آن قدر مخاطبین و ملت بیدار ایران اسلامی درباره ی این حقایق می دانند که حرکت های این چنینی رادیو فردا، فقط به یک لطیفه شبیه است تا فعالیتی رسانه ای. شاید تصور خیالی این که در انتخابات ممکن است تقلب صورت گرفته باشد، به خودی خود فتنه گری محسوب نشود، اما آیا تأکید بر تقلب، قبل از برگزاری انتخابات و تهییج احساسات مردمی نیز فتنه گری نیست؟! آیا ایجاد آشوب خیابانی و اغتشاش، آسیب رساندن به جان و مال مردم، اقدام علیه امنیت کشور، توهین به ارزش های نظام  و هتک حرمت عاشورای حسینی، همراهی با گروه های تروریستی و دشمنان خارجی فتنه گری نیست؟! و شمار زیادی از سوالاتی که رادیو فردا و آقای علی مطهری باید بدان جواب دهند.

 

* وقتی رادیو فردا نگران مسیحیان ایران می شود!

رادیو فردا در دفاع از آنچه حقوق بشر می داند ، این بار هم به سراغ اقلیت های مذهبی و به طور بخصوص به سراغ مسیحیت رفت و در گزارشی با اعلام این که "ایران از نظر آزار و اذیت مسیحیان در میان ده کشور اول جهان قرار دارد"، وضعیت زندگی مسیحیان در کشورمان را بسیار وخیم جلوه داده، به گونه ای که نه تنها در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با تبعیض رو به رو هستند، بلکه در حوزه های مذهبی خود نیز با ممنوعیت هایی مواجه می شوند و برای اثبات این ادعاها نیز، از بازداشت جند نوکیش مسیحی در کشور خبر داد.

رادیوفردا در همین راستا چنین گزارش می دهد: "بنا به گزارش کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران پیشتر همزمان با مراسم کریسمس هم چند تن دیگر از نوکیشان مسیحی در یک کلیسای خانگی در شرق تهران بازداشت شده بودند ..."!

و یا در جایی دیگر عنوان می کند: "شهروند مسیحی، به اتهام تبلیغ مسیحیت به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است ..."!

اما گذشته از این که این نوکیشان مسیحی اکثرا هیچ شناختی نه از اسلام و نه از مسیحیت دارند و هیچ اعتقادی به هیچ کدام از این ادیان نداشته و تنها از پوشش مسیحیت برای رفتارهای غیرعقلانی و خلاف خود بهره می برند و خانه های تیمی خود که محل فعالیت های خارج قانون و عرفشان می باشد را کلیسای خانگی می نامند، و گذشته از این که رادیو فردا برای این بازداشت هایی که نام می برد هیچ گونه سندی ندارد که اولاً این افراد بازداشت شده اند و دوماً، این بازداشت ها به همان علتی که این رسانه نما می گوید صورت گرفته است، باید توجه نمود آیا اگر فردی رفتاری خلاف قانون داشته باشند، چون نوکیش مسیحی است، نباید با آن ها برخورد کرد؟! چطور در دیگر موضوعات این رسانه نما دم از برابری حقوق می زند، اما وقتی سخن از مجازات مجرمین است، این افراد باید مصونیت داشته باشند؟!

به علاوه در قانون اساسی کشورمان، اقلیت های مذهبی (زرتشتیان، مسیحیان و یهودیان) به رسمیت شناخته شده اند و پیروان این ادیان نه تنها در حوزه ی فعالیت های مذهبی، بلکه در تمامی حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز از حقوقی برابر با سایرین برخوردارند.

همانطور که روبرت بیگلریان، نماینده ی اقلیت ارامنه ی جنوب در مجلس شورای اسلامی بر این واقعیت ها تأکید می کند و می گوید: "اقلیت های دینی در جمهوری اسلامی زندگی آرام و مسالمت آمیز در کنار مسلمانان دارند و از بسیاری از حقوق از جمله داشتن نماینده در مجلس شورای اسلامی، آزادی تعلیمات دینی و بسیاری از امکانات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی همچون سایرین برخوردارند ..."

و یا همانطور که روزنامه ی السفیر لبنان نیز در گزارشی به آن پرداخت و ایران را مناسب ترین کشور در منطقه برای زندگی مسیحیان معرفی نمود، وجود صدها شهید، جانباز، ایثارگر و رزمنده ی مسیحی در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق بر کشورمان، وجود بیش از 600 کلیسا در نقاط مختلف ایران و وجود بیش از 37 کلیسا تنها در تهران، داشتن سه سهمیه مسیحیان در مجلس شورای اسلامی با دارا بودن جمعیتی 250 هزار نفری در کشور و ... و در کنار این نکات، امکاناتی که دولت و حکومت ایران اسلامی برای مسیحیان فراهم می کند، مانند کمک یک میلیارد تومانی دولت برای تجهیز درمانگاه اودیس اودیسیان در شرق تهران و ...، نشان می دهد که نه تنها آزار و اذیتی از سوی حکومت ایران اسلامی بر مسیحیان وجود ندارد، بلکه تمامی شرایط لازم برای زندگی آرام آنان نیز محقق گردیده و رابطه ی خوبی نیز میان مسلمانان، نظام اسلامی و مسیحیان ایران وجود دارد.

آیا تا به حال رادیو فردا به شهدا، جانبازان و رزمندگان مسیحی که با جان و دل در طول هشت سال دفاع مقدس، از میهن و اعتقادات خود و هم میهنانشان دفاع نمودند، پرداخته است؟! چطور وقتی سخن از زندگی مسالمت آمیز مسیحیان و مسلمانان در ایران اسلامی می شود، این رسانه، ناشنوا و نابینا می شود، اما وقتی بهانه ای برای پیگیری توهّمات اربابان غربی اش پیدا می کند، نگران و دلسوز مسیحیان در کشورمان است؟!

 

* رفتار دوگانه رادیو فردا و آمریکا در قبال تروریست های داعش

رادیو فردا در یکی دیگر از گزارشات هفته ی اخیر خود، با پرداختن به مقابله ی ارتش عراق با تروریست های داعش، وابسطه به القاعده در مناطق مرزی با سوریه و اعلام آمادگی ایران برای کمک به عراق در این درگیری ها، بدون اعزام نیرو، از آمادگی ایالات متحده برای کمک به دولت عراق برای سرکوب تروریست ها خبر داده و می آورد: «جان کری، وزیر خارجه آمریکا که به منطقه سفر کرده، گفت که آمریکا آماده است بدون اعزام سرباز به نیروهای عراقی کمک کند. جان کری گفت که شبه نظامیان قصد بی ثبات کردن عراق و تضعیف روند دموکراسی در این کشور را دارند ...»!

اما برای اثبات دروغ بودن این اظهارات همین بس است که، با توجه به آمار منتشر شده از حضور شش هزار نیروی وابسته به گروه تروریستی داعش در عراق و همچنین حضور بیش از هفت هزار نیروی این گروه در سوریه به طور همزمان، کاملاً مشخص است که منشاء و ریشه ی تمامی این تروریست ها یکی است و اینجا این سوال پیش می آید که چطور می شود آمریکایی ها در عراق با این تروریست ها دشمن باشد و برای نابودی آن ها تلاش کند، اما در آن طرف مرز این کشور و در سوریه، به آنان کمک های مالی و تسلیحاتی نموده و از آنان رسما حمایت نماید؟!

آیا این دو گانگی در رفتار آمریکایی ها جز اثباتی برای دروغ بودن دلسوزی شان به حال مردم عراق و دیگر مردم جهان است؟!

 

* سوءاستفاده رادیو فردا از احساسات مردم ایران پس از انفجار تلخ در شهرک سینمایی دفاع مقدس

در طول این هفته، انتشار خبر وقوع انفجار در صحنه فیلم برداری مجموعه ی "معراجی ها" و جان باختن پنج فعال سینما و تلویزیون کشورمان،همه ی مردم ایران را عزادار کرده و همگان را متأثر نمود.

اما آن چیزی که در این بین باعث ناراحتی بیشتر می شود، سوء استفاده ی رادیو فردا از این اتفاق تأسف بار و احساسات برانگیخته ی ملت ایران به منظور پیگیری اهداف شوم خود و اربابانش علیه کشورمان است که نشان می دهد که این رسانه نما به چه حد بدور از اخلاق فعالیت می کند و تلاش می کند تا با هر قیمتی به خواسته های خود برسد.

این غلام رسانه ای غرب در گزارشی، ضمن بازتاب این خبر، تلاش نمود تا مقصر اصلی این اتفاق تلخ را دولت و حکومت کشورمان و سخت گیری های بی مورد آنان نشان دهد و به همین منظور، با بازتاب جهت دار اظهارات عباس شوقی، عضو هیئت مدیره ی انجمن جلوه های ویژه ی خانه سینما، عنوان می کند که: "به این دلیل که مسئولان حفاظتی و حراستی اجازه نمی دهند موادی را که مخصوص استفاده در فیلم است، وارد ایران کنند، فیلم سازان مجبورند از مواد منفجره جنگی استفاده کنند ..."!

در حالی که گذشته از راست و دروغ این ادعا، هنوز هیچ گونه دلیلی برای وقوع این انفجار تلخ منتشر نشده است، بنابر این به مقصر معرفی کردن حکومت در قبال این اتفاق، در شرایطی که احساسات مردم ایران به در سوگ فعالان سینما برانگیخته شده است، کاملا به دور از انصاف است. البته باید ذکر نمود که سینما یکی از ابزارهای مهم جنگ نرم است، همانطور که مقامات آمریکایی اعلام کرده اند: "منابع قدرت ما هالیوود و هاروارد است"! لذا پس از سوء استفاده های چند هزار باره رادیو فردا از سینما، هنرپیشه ها، و محتواهای به نمایش در آمده، وقتی پدیده ای مانند اخراجی ها و ده نمکی، تاریخ سینمای ایران را متحول می نماید و همچنین، فیلمی که توسط یکی از به گفته رادیو فردا بنیانگذاران حزب الله، با موضوع "دفاع مقدس"، بیشترین مخاطب را به سینما می کشاند به گونه ای که هیچ یک از پیشکسوت ها و بزرگان کارگردانی سینمای ایران از بدو پیدایشش تاکنون یارای رقابت با وی را ندارند، مسأله خشم و عقده گشایی رادیو فردا، کاملاً طبیعی به نظر می آید!

 

* اعتراف به شکست رادیو فردا، از نگاه یک صهیونیست

رادیو فردا در طول این هفته، با انتشار گزارشی از سفر چهارده روزه ی الداد بک، روزنامه نگار صهیونیست، با گذرنامه ای اروپایی به ایران اسلامی و مشاهدات وی خبر داد؛ گزارشی که به جرئت می توان آن را جالب ترین فعایت این رسانه نما در یک هفته ی اخیر دانست، که بر اساس آن، با توجه گفته های این روزنامه نگار، تمامی ادعاهای قبلی خود و اربابانش در مورد کشورمان را رسما رد نموده و خود، به دروغ گویی خود، اعتراف نمود.

این رسانه نما، در بخشی از این گزارش، در مورد بازدید این روزنامه نگار صهیونیست از محل زندگی امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی کشورمان و حسینیه ی جماران، می آورد: «الداد بک می نویسد بی رونقی این محل نشان از رخت بستن ارزش های زمان "امام" ندارد؛ روح او زنده و حاکم است و عکس او با نگاه نافذش همچنان در بسیاری از اماکن عمومی و حتی منازل مسکونی دیده می شود ...»

در ادامه نیز، این مجری بی چون و چرای غرب در عرصه ی رسانه، به دروغ بودن ادعاهای خود و اربابانش در مورد آثار تحریم ها بر ایران اسلامی و وادار ساختن ایران به آمدن بر سر مذاکرات در پی این اعمال تحریم های ناعادلانه، اعتراف نموده و عنوان می کند: «او تمامی تصورات رهبران اسرائیل از "اثرات جدی تحریم های بر قرار شده علیه ایران" را زیر سؤال برد و از فراوانی اجناس و کالاها و انواع خدمات و وجود آخرین گجت های مدرن در دستان مردم و جوانان خبر داد ...»

یا در جایی دیگر تأکید می کند: «این روزنامه نگار اروپایی – اسرائیلی می نویسد: "زمانی که عراق و صربستان تحت تحریم بودند، از این کشورها دیدار کرده بودم اما ایران فرق می کرد. در آن دو کشور در سال های تحریم مغازه ها بسته بود، مردم با ماشین های کهنه در حرکت بودند، رستوران های بی رونق تنها یکی دو نوع غذا سرو می کردند، قطعی برق و آب عادی بود. اما اگر کسی فکر می کند که فلاکت باید در خیابان های ایران به خاطر «تحریم ها» موج بزند، اشتباه می کند؛ در ایران وضعیت کاملا برعکس است."»

درست است که این روزنامه نگار هم در گزارش سفر خود که روزنامه ی صهیونیستی یدیعوت آحارونوت منتشر نموده است، ماهیت صهیونیستی خود را حفظ کرده و در بخش هایی این نیت را نمایان می کند، اما در این حوزه ها و چندین حوزه ی دیگر که در این برنامه، مجالی برای پرداختن به آن ها وجود ندارد، نتوانسته است حقیقت را انکار کند و انکار حقیقت او، بار دیگر نیز اثبات می کند که رادیو فردا، فقط به دنبال تحقق اهداف اربابانش است و در این راه از انتشار دروغ هیچ ابایی نداشته و ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۶
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••